剎那。1/40 秒

click photo | enlarge to original size

留言

  1. thx ~

    有無興趣加入黑白聯盟 ? 你只要係 flickr 度, tag 左 黑白既相就得, 我加番個 bladge ~

    回覆刪除
  2. 如果唔係黑社會我都會加入......XDDDDD

    可唔可以講多少少, 我唔係好明........ =)

    回覆刪除
  3. 因為只接受黑白相, 如果你無一個專係黑白既 gallery, 咁退而求其次, 用你 gallery tag 左 黑白 既相咁~

    唔係成個 flickr gallery, 因為你入面有彩色同黑白, 如果無 tag 黑白, 咁無計, 照加先, 以後既相係黑白就 tag 番黑白, 當然, 有個黑白相 gallery 或者 blog 就最好~~

    遲d 諗住做個 web ring , 咁可以真係一個聯盟, 唔係只係依家咁, 只係一條 link ~ 不過遲d先做~

    回覆刪除
  4. 我差不多所有黑白相都有tag " black and white" 或 bw 等等時眼, 應該都 ok 的.

    謝謝~~~~ =)

    回覆刪除
  5. 所以你係 flickr search 相度, 用黑白呢個 tag 黎 search, 出黎條 link, 應該就係黑白相 only, 呢條 link 就可以用黎放係 右邊 d bladge 度~~~

    我幫你搞下 la ~

    回覆刪除
  6. http://www.flickr.com/photos/vanyuen/tags/blackandwhite/

    用呢條 link 做 ?

    回覆刪除

發佈留言

熱門文章